Elvárások:

  • Autóalkatrész ismeretek
  • Középfokú számítógépes ismeret
  • Rendszer szemlélet
  • Részletekre odafigyelés, priorizálási képesség
  • Műszaki beállítottság
  • Minimum érettségi
  • „B” kategóriás jogosítvány

Feladatok:

  • Megrendelések, árajánlatok készítése
  • Készletfigyelés, alkatrészek kigyűjtése, betárolása
  • Áruátvétel és ennek rögzítése, alkatrészek értékesítése
  • Raktári rend fenntartása
  • Alkatrészek és segédanyagok kezelése, bevételezése, kiadása
  • Garanciálisan cserélt alkatrészek kezelése
  • Szerviz kiszolgálása, szerelőknek kiadott cikkek nyilvántartása, bizonylatolása
  • Évi 2 leltár elvégzése

Előny:

  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

Amit mi kínálunk:

  • Rendszeres, ingyenes oktatások, tréningek, fejlődési, előrelépési lehetőség
  • Teljes körű szakmai beillesztés, támogatás
  • Modern és igényes munkakörnyezet, közel 30 éves stabil vállalati háttér
  • Fiatalos, lendületes, dinamikusan fejlődő csapat
  • Határozatlan idejű szerződés, hosszú távú munkalehetőség
  • Fixbér + jól felépített mozgóbérezés, valamint nyári és év végi prémium kifizetés
  • Dolgozói Partnerprogram kedvezmények

Munkavégzés helye: Nyíregyháza

Abban az esetben, ha önéletrajza alapján a munkakör betöltésére esélyesnek találjuk, kollégánk hamarosan jelentkezni fog időpont egyeztetéssel kapcsolatban. A jelentkező a munkakörre benyújtott pályázati anyagával kapcsolatban hozzájárulását adja személyes adatai megismeréséhez, kezeléséhez a felvételi eljárásban résztvevők számára.

Az önéletrajzokat a felvételi folyamat végéig tároljuk. Fényképes önéletrajz beküldését az alábbi címre várjuk e-mailen: hr@csoszkft.hu