Elvárások:

Kiváló kommunikációs készség (aktív odafigyelés, beszélgetés irányítása, pontos fogalmazás)
Precíz munkavégzés
Magabiztos számítógép használat
Excel / word alkalmazásban szerzett gyakorlat
Szabálykövetési képesség és hajlandóság
Önálló munkavégzésre való képesség
Pozitív személyiség
Monotónia tűrés
Tanulási vágy, nyitottság a fejlődésre
Minimum érettségi

Feladatok:
Ügyfelekkel való kapcsolattartás telefonon
Bejövő hívások fogadása
Kimenő hívások kezdeményezése
Kapcsolattartás régi és új ügyfeleinkkel, beszállítókkal
Ügyfél igényfelmérések végzése
Adminisztrációs feladatok ellátása
Időpontok egyeztetése

Előny:
Call centerben vagy Telesales területen szerzett tapasztalat

Amit mi kínálunk:
Könnyen megközelíthető munkahely
Igényes, modern munkakörnyezet
Teljes körű szakmai beillesztés
Támogató közösség
Folyamatos coaching és fejlődési lehetőség
Előre tervezhető beosztás
Színvonalas szakmai képzéseken való részvétel lehetősége
Fiatalos, lendületes csapat
Munkavégzés helye: Nyíregyháza

Abban az esetben, ha önéletrajza alapján a munkakör betöltésére esélyesnek találjuk, kollégánk hamarosan jelentkezni fog időpont egyeztetéssel kapcsolatban. A jelentkező a munkakörre benyújtott pályázati anyagával kapcsolatban hozzájárulását adja személyes adatai megismeréséhez, kezeléséhez a felvételi eljárásban résztvevők számára. Az önéletrajzokat a felvételi folyamat végéig tároljuk. Jelentkezések beküldését az alábbi címekre várjuk e-mailen: hr (kukac) csoszkft.hu