Elvárások

  •  Kapcsolatteremtő képesség, jó kommunikációs képesség
  •  Önálló munkavégzésre való képesség
  •  Segítőkészség, proaktivitás
  •  Pontosság, precízség
  •  Középfokú számítógépes tudás
  •  Pénzügyi alapismeretek
  •  „B” kategóriás jogosítvány

Feladatok

  •  Teljes körű hitelközvetítés, hitelügyintézés
  •  Teljes körű Casco, kötelező biztosítás ügyintézése
  •  Értékesítés vezető munkájának támogatása
  •  Megbeszélések, prezentációk anyagainak előkészítése
  •  Statisztikák készítése
  •  Ügyfél elégedettség mérés
  •  CRM rendszerek kezelése, karbantartása
  •  Magas színvonalú ügyfélélmény nyújtása, vevői elégedettség biztosítása

Előny

  •  Gyors és gépírásban szerzett jártasság
  •  Diploma
  •  Biztosítás közvetítői vizsga
  •  PSZÁF vizsga

Amit mi kínálunk

  • Rendszeres, ingyenes oktatások, tréningek, fejlődési, előrelépési lehetőség
  • Teljes körű szakmai beillesztés, támogatás
  • Modern és igényes munkakörnyezet, közel 30 éves stabil vállalati háttér
  • Fiatalos, lendületes, dinamikusan fejlődő csapat
  • Határozatlan idejű szerződés, hosszú távú munkalehetőség
  • Fixbér + jól felépített mozgóbérezés, valamint nyári és év végi prémium kifizetés
  • Dolgozói Partnerprogram kedvezmények
  • Munkavégzés helye: Nyíregyháza

Abban az esetben, ha önéletrajza alapján a munkakör betöltésére esélyesnek találjuk, kollégánk hamarosan jelentkezni fog időpont egyeztetéssel kapcsolatban. A jelentkező a munkakörre benyújtott pályázati anyagával kapcsolatban hozzájárulását adja személyes adatai megismeréséhez, kezeléséhez a felvételi eljárásban résztvevők számára.Az önéletrajzokat a felvételi folyamat végéig tároljuk. 

Fényképes önéletrajz beküldését az alábbi címre várjuk: hr (kukac) csoszkft.hu vagy ide kattintva fel is töltheti.