Elvárások:

  • Kapcsolatteremtő képesség, jó kommunikációs képesség
  • Önálló munkavégzésre való képesség
  • Segítőkészség, proaktivitás
  • Pontosság, precízség
  • Középfokú számítógépes tudás
  • Pénzügyi alapismeretek
  • „B” kategóriás jogosítvány

Feladatok:

  • Teljes körű hitelközvetítés, hitelügyintézés
  • Teljes körű Casco, kötelező biztosítás ügyintézése
  • Értékesítés vezető munkájának támogatása
  • Megbeszélések, prezentációk anyagainak előkészítése
  • Statisztikák készítése
  • Ügyfél elégedettség mérés
  • CRM rendszerek kezelése, karbantartása
  • Magas színvonalú ügyfélélmény nyújtása, vevői elégedettség biztosítása

Előny:

  • Gyors és gépírásban szerzett jártasság
  • Diploma
  • Biztosítás közvetítői vizsga
  • PSZÁF vizsga

Amit mi kínálunk:

  • Rendszeres, ingyenes oktatások, tréningek, fejlődési, előrelépési lehetőség
  • Teljes körű szakmai beillesztés, támogatás
  • Modern és igényes munkakörnyezet, közel 30 éves stabil vállalati háttér
  • Fiatalos, lendületes, dinamikusan fejlődő csapat
  • Határozatlan idejű szerződés, hosszú távú munkalehetőség
  • Fixbér + jól felépített mozgóbérezés, valamint nyári és év végi prémium kifizetés
  • Dolgozói Partnerprogram kedvezmények

Munkavégzés helye: Nyíregyháza

Abban az esetben, ha önéletrajza alapján a munkakör betöltésére esélyesnek találjuk, kollégánk hamarosan jelentkezni fog időpont egyeztetéssel kapcsolatban. A jelentkező a munkakörre benyújtott pályázati anyagával kapcsolatban hozzájárulását adja személyes adatai megismeréséhez, kezeléséhez a felvételi eljárásban résztvevők számára.

Az önéletrajzokat a felvételi folyamat végéig tároljuk. Fényképes önéletrajz beküldését az alábbi címre várjuk e-mailen: hr@csoszkft.hu