Elvárások:

  • Kiváló kommunikációs készség (aktív odafigyelés, beszélgetés irányítása, pontos fogalmazás)
  • Precíz munkavégzés
  • Magabiztos számítógép használat
  • Excel / word alkalmazásban szerzett gyakorlat
  • Szabálykövetési képesség és hajlandóság
  • Önálló munkavégzésre való képesség
  • Pozitív személyiség
  • Monotónia tűrés
  • Tanulási vágy, nyitottság a fejlődésre
  • Minimum érettségi

Feladatok:

  • Ügyfelekkel való kapcsolattartás telefonon
  • Bejövő hívások fogadása
  • Kimenő hívások kezdeményezése
  • Kapcsolattartás régi és új ügyfeleinkkel, beszállítókkal
  • Ügyfél igényfelmérések végzése
  • Adminisztrációs feladatok ellátása
  • Időpontok egyeztetése

Előny:

  • Call centerben vagy Telesales területen szerzett tapasztalat

Amit mi kínálunk:

  • Rendszeres, ingyenes oktatások, tréningek, fejlődési, előrelépési lehetőség
  • Teljes körű szakmai beillesztés, támogatás
  • Modern és igényes munkakörnyezet, közel 30 éves stabil vállalati háttér
  • Fiatalos, lendületes, dinamikusan fejlődő csapat
  • Határozatlan idejű szerződés, hosszú távú munkalehetőség
  • Fixbér + jól felépített mozgóbérezés, valamint nyári és év végi prémium kifizetés
  • Dolgozói Partnerprogram kedvezmények

Munkavégzés helye: Nyíregyháza

Abban az esetben, ha önéletrajza alapján a munkakör betöltésére esélyesnek találjuk, kollégánk hamarosan jelentkezni fog időpont egyeztetéssel kapcsolatban. A jelentkező a munkakörre benyújtott pályázati anyagával kapcsolatban hozzájárulását adja személyes adatai megismeréséhez, kezeléséhez a felvételi eljárásban résztvevők számára.

Az önéletrajzokat a felvételi folyamat végéig tároljuk. Fényképes önéletrajz beküldését az alábbi címre várjuk e-mailen: hr@csoszkft.hu