Volkswagen Transporter
Az új Transporter: még kényelmesebb.
Egy Transporternek többet kell tudnia annál, hogy munkatársakat és anyagot szállítson A-tól B-be. A gyakorlatban sokszor mobil irodaként és sok más célra is szolgál. Ezért a Transporterre rendkívüli belsőtér- és menetkomfort jellemző: ergonómiai szempontok figyelembevételével kialakított ülések - extraként gerinctámasszal -, vezetői asszisztensrendszerek, rádió- és navigációs rendszerek. Mindez, természetesen olyan kiváló anyag- és kidolgozás-minőségben, amilyet Ön egy Volkswagentől elvár.
Kívánságra a már egyébként is, bőségesen rendelkezésre álló tárolási lehetőségek tovább bővíthetők. Extraként minden modellhez rendelhető a dupla utasülés háttámlájába beépített, kihajtható tárolórekesz asztallal, valamint a multifunkciós bőrkormány.
Ha Ön saját magát is biztonságban akarja tudni.
Önnek a Transporterben nem csak jól kell éreznie magát, hanem biztonságban is. Intelligens biztonsági rendszer segíti Önt vezetés közben, és egy esetleges baleset alkalmával maximálisan védi a sérülésektől. A sebességszabályozó rendszer 30 km/h sebességtől tartja az Ön által kiválasztott sebességet. A rear assist, beparkolást segítő funkció a tolatókamera képeit a rádió-navigációs rendszer kijelzőjére továbbítja, így jobb kilátást biztosít hátrafelé. A fényasszisztens-csomag tartalmazza a coming-home és leaving-home funkciót, amely sötétben automatikusan bekapcsolja a fényszórókat, és megvilágítja a jármű környezetét be- és kiszálláskor.
Extraként kapható az átláthatatlan kereszteződésekben és útbetorkolásokban praktikus kanyarfény, a fényasszisztens-csomag, melyek a jármű környezetét világítják meg, valamint az abroncsnyomás-kijelző, továbbá a side assist (sávváltás asszisztens), a rear assist (tolató kamera) és a ParkPilot (parkoló radar) rendszerek, melyek a besorolásnál és a parkolásnál segítenek.
Az új Transporter: most még biztonságosabb,
a vezetőnek és az utasoknak egyaránt. A biztonság az első. Ez minden munkaterületre érvényes, természetesen a Transporterre is. Megfelelő védelemről gondoskodik a széria elektronikus stabilizáló rendszer (ESP), melyhez fék- és hegymenet-asszisztens, blokkolásgátló (ABS) és elektronikus differenciálzár (EDS) tartoznak. A széria felszereltség részét képező, a biztonsági öv bekapcsolására figyelmeztető funkció a vezetőoldalon, valamint a vezető- és kísérőoldali légzsákok is védik Önt.
Motorok
A négy TDI-motor a magas forgatónyomatékot alacsony fogyasztással kombinálja. A nagy vonóerejű motorok első ízben működnek Common-Rail technológiával. Ez jobb erőkifejtést eredményez alacsony károsanyag-kibocsátás mellett. Valamennyi TDI-motor megfelel akár az Euro-5 károsanyag-kibocsátási normának, és extraként dízelrészecske-szűrővel is felszerelhetők . Így Ön tiszta lelkiismerettel élvezheti a csúcstechnológiát.
2,0 l BiTDI, 132 kW (180 LE)*
A Transporter csúcsmotorizáltsága innovatív technológiát képvisel. A BiTDI esetében két turbótöltő igen jelentős teljesítményt és élvezetes vezetést kínál 400 Nm maximális forgatónyomaték mellett. Ki állíthatja tehát, hogy a haszonjárművek és a sportos vezetés kizárják egymást. Ennél a motornál egy 6 fokozatú kézi kapcsolású váltó és egy 7 fokozatú kettős tengelykapcsolós váltó (DSG) áll rendelkezésre. Ennél a változatnál rendelhető első ízben DSG 4MOTION állandó összkerékhajtással kombinálva.
2,0 l TDI, 103 kW (140 LE)*
A figyelemre méltó, 103 kW (140 LE) teljesítménynek köszönhetően ezzel a motorváltozattal az autópályán megtett hosszabb utakat is élményként fogja megélni. Erre a motorra is érvényes, hogy a környezet védelmében és a takarékosság érdekében jelentősen csökkent a CO2 - kibocsátás és a fogyasztás az elődökhöz képest. Ehhez a motorhoz egy 6 fokozatú, kézi kapcsolású váltó és egy innovatív, 7 fokozatú, kettős tengelykapcsolós váltó (DSG) áll rendelkezésre.
2,0 l TDI, 75 kW (102 LE)*
Még több erőt fejleszt azonos lökettérfogat mellett a négy TDI-motor közül a második. Itt is sikerült a fogyasztást és a CO2 -kibocsátást lényegesen csökkenteni az eddigi aggregátokhoz képest, ugyanakkor jelentősen növekedett a teljesítmény. Az erőátvitel ennél a motornál 5 fokozatú kézi kapcsolású váltóval történik.
2,0 l TDI, 62 kW (84 LE)*
A legkisebb teljesítményű dízelmotor erejének alapja a két literes lökettérfogat. A TDI-technológia jóvoltából 220 Nm maximális forgatónyomatékot ér el. Az összes többi TDI-motorhoz hasonlóan a CO2 -kibocsátást és a fogyasztást optimalizálták az elődökhöz képest – és mindezt megfelelő teljesítménynövekedés mellett. A motor 5 fokozatú, kézi működtetésű sebességváltóval kapható. 2,0 l benzinmotor, 85 kW (115 LE)* A Transporter 4 hengeres benzinmotorja 85 kW (115 LE) teljesítményre képes, amivel 170 Nm maximális forgatónyomatékot ér el. Egy 5 fokozatú, kézkapcsolású váltóval kapható a dízelmotorok alternatívájaként.
Minden helyzetre felkészült.
A 4MOTION® állandó összkerékhajtás a helyzetnek megfelelően osztja el az erőt a négy kerékre, ami optimális kezelést és kormányzást tesz lehetővé minden terepen. Így a 4MOTION® jó tapadást és iránytartást biztosít rossz útviszonyok között is. Azok számára pedig, akik gyakran vezetnek nehéz terepen, a hátsó tengelyhez kézi kapcsolású differenciálzár is kapható extraként .
Dobozos karosszéria változat
Közel 60 éve sikermodell. A Transporter Dobozos rendkívül sokoldalú és rugalmasan alakítható: két különböző tengelytávval és háromféle tetőmagassággal kapható. Tengelytávjaitól és tetőváltozataitól függően 0,8 – 1,4 t rakomány szállítására alkalmas, a raktér befogadóképessége pedig 5,8 – 9,3 m3, ami a majdnem függőleges oldalfalai jóvoltából hatékonyan kihasználható. Az ajtók széles választékának köszönhetően (felfelé nyíló hátsó ajtó, hátsó szárnyas ajtó, második tolóajtó) a be- és kirakodás problémamentesen történhet. A válaszfalak, amelyek sokféle változatban kaphatók (zárt, ablakkal vagy anélkül, illetve tolóablakkal), sokoldalú kialakítást és fokozott biztonságot garantálnak a raktérben.
Platós karosszéria változat
Egy raktér, sok lehetőség. A Transporter Platós igazi „igásló”, de az utasok kényelme itt sem szenved csorbát. Ez egyaránt vonatkozik a szimpla-, és a duplafülkés változatra. Az összesen hat személyt befogadó duplafülke szériaként négyajtós, így valamennyi utas kényelmesen tud be- és kiszállni. Mindent egybevetve a tengelytáv- és fülkeváltozatoktól függően a Transporterhez három különböző alumínium oldalfalú plató rendelhető.
Alváz
Jó alap az Ön sikeréhez. Minden jó ötlethez megbízható alapra van szükség. A Transporter ezért tökéletes választás azok számára, akik a legkülönbözőbb felépítmény-változatokhoz keresnek alapjárművet. A sokoldalú és emellett erős alváz számtalan lehetőséget kínál ahhoz, hogy Ön a legkülönbözőbb felépítményekkel azt a járművet alakítsa ki, amely sikeres üzleteihez szükséges, és amelynek vezetése a jól ismert Volkswagen-érzéssel párosul. Akár rövid illetve hosszú tengelytávú, szimplafülkés, akár hosszú tengelytávú duplafülkés változatról van szó.
Kombi karosszéria
Párját ritkító rugalmasság Mi az, ami meghatározó szempontnak számít egy kombi esetében? Elegendő ülőhely és nagy rakodótér. Az új Transporter kombi mindkettővel bőségesen rendelkezik. De ez még nem minden: a Transporter Kombi párját ritkító rugalmassággal bír. Ön döntheti el a saját igényeinek megfelelően, hogy hogyan rendezi el az ülőhelyeket. A hármas ülés például szükség szerint minden üléssorba beszerelhető – aszerint, hogy éppen hány munkatársat kell szállítani. Az extraként kapható moduláris ülésrögzítő rendszerrel az utastér néhány kézmozdulattal átalakítható. Az új Transporter Kombiban akár kilenc ülés is elhelyezhető. A hosszú tengelytávú modell esetében az ülőhelyek különösen változatos formában rendezhetők el, ezenkívül ez a gépkocsi plusz helyet kínál a csomag és minden más, feltétlenül szükséges holmi számára.
Bővebb információk és műszaki adatok
Amennyiben modellünk elnyerte tetszését, kérjen személyre szabott árajánlatot. Kollégáink rövid időn belül felveszik Önnel a kapcsolatot.